DOI: https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.3.16070

L’assaig audiovisual com a procés d’exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.


Resumen


L’assaig audiovisual com a forma visual i crítica, oberta a la experiència creativa i a la captura del pensament en el seu desenvolupament, s’ens ofereix com un instrument plural per a la  investigació i la indagació dels entorns i les xarxes que ens constitueixen (en la seua vessant política, ideològica, social o cultural). Creadors com Chris Marker, María Cañas, Andrés Duque o Pilar Monsell practiquen aquesta modalitat reflexiva i de pensament visual amb imatges, oferint exemples valiosos per a  poder pensar en noves claus educatives amb caire marcadament crític. Aquest article tracta de indagar i identificar les potències educatives d’alguns dels assajos d’aquestos autors.


Palabras clave


Assaig Audiovisual; Cultura Visual ; Autorreflexivitat; No-Ficció; Crítica

Texto completo:

PDF (Català)

Enlaces refback

  • No hay ningún enlace refback.